I N V I S I B L E
Home About Squad Dash

guardian

Sorry , any signs of rude action can and will be kicked out from this blog.Please be kind to each other.Sincerely , Al

Prefer to be anonymous(okay ni tipu) , you can call me Al though.

Voicemail

Cari jalan keluar? Exit door is here

Follow




Credits


You're beautiful, now please have a good day :)
> Pause
Hate me ?
Saturday, 23 November 2013 • 22:40 • 0 zombies




Hate me ? Aku tak kisah . Kau benci jelah aku . Katalah aku hipokrit ke apa pun yang pasti aku memang suka pisang .

Kata jelah aku ni tak guna ke apa ke yang pasti aku memang nak jadi Saintis . Ehh , jap aku sains failed okay aku tukar aku nak jadi orang . Sekurang - kurangnya cita cita aku bukan nak jadi Atomen macam adik aku yang tak cukup matang lagi tuh .

Aku gila ? Alhamdulilah sekurang - kurangnya aku ni orang gila yang reti pakai otak . Tidakkah aku agak pandai untuk seorang orang gila? Aku berlagak ? Awak , tu bukan berlagak okay mungkin berlagak tapi kalau berlagak tak bermaksud? Berlagak jugak ke? Entahlah saya pun tak tahu wak . Mungkin awak expect terlalu banyak daripada saya . Awak lupa eh saya ni manusia ? Takpe :) saya pun kekadang lupa gak yang saya ni manusia . Laa dah nama pun manusia kan? Hah ? Marah ? Kay , tarik nafas dalam dalam pastu tengok muka saya . Amacam , lagi membara tak perasaan marah awak? Haha xD kejam awak tengok muka saya marah , nasib baik tak muntah . Aku lukuq kepala hang kang! Tapi , kalau awak kata awak rasa marah memang awak kaki temberang ,  awak nampak ke muke saya masalahnya? Kantoii temberang :p Melainkan awak kata awak ni Superman yang ada mata X-ray tuh . Kalau tengok baju orang confirm!  Tak nampak ape ape sebab dah kena tumbuk sebijik kat mata haha xD. Ada ke matanya ?

Saya huduh? Sorry , saya tak faham huduh tu apa . Adakah awak maksudkan tak cantik ? Hah ye? Laa nape tak kata awal - awal ? Tak pasal - pasal saya kena perah otak fikir maksud huduh . Wak ,lain kali BM kay kalau boleh ganu . Ni idak bahasa Sanskrit kau pegi bagi kat aku . Kegilaaan apakah? Sorry , terkasar pulak bahasa . Ni , kalau bakal mak mertua aku abis kena pulang balik duit hantaran ngeh ngeh deyy macha bila kau bertunang daa? Buah hati pun takde buah beri adelah . Choii -,-" kesengalan berganda .

Awak kata awak kenal saya , awak pasti ke ? Awak betul betul pasti? Awak betul betul betul pasti?*baling kasut* Aduh! Orang waras mana baling kasut kat aku nih ? Tak tahu ke aku ni orang gila yang paling pemes mengalahkan Justin Bieber kat kelas aku? *baling kasut lagi* . Kay , aku mula takut ngan kasut - kasut nih . Dari mana dorang datang? Ajaib sungguh!  (._.)

Awak , saya tulis ni bukan untuk tunjukan kebencian saya terhadap kasut . Saya pencinta keamanan lalala ~ . Saya cuma nak cakap saya sebenarnya sangat sangat sangat tak puas hati bila awak cakap awak kenal diri saya yang sebenarnya . Saya sendiri tak kenal diri saya yang sebenarnya macam mana awak kenal pulak nih? Hebakklah awak!

Awak tak tahu tiap kali awak kutuk saya , awak nampak saya gelak tapi sebenarnya dalam fikiran saya , saya dah tumbuk awak tiga kali . Awak tak tahu benda tu kan? Haaa dah agak dah -,-" Tiap kali awak panggil saya buduh ,memang hati saya ni panasss je tapi apa saya boleh buat redha jelah. Awak , berhenti cakap awak kenal saya yang sebenar - benarnya . Awak cuma buat hati saya ni retak pastu patah seribu cam lagu Shila Amzah tuh .

Yang ikhlas ,
Orang Gila Paling Bijak Abad Ni


0 Comments:

Post a Comment



leftright