m o o n l i g h t
Home About Squad Dash

guardian

One act of kindness can change the world.Please be kind to each other.Omg that's sound so lame but like seriously you can change the world by not being a jerk

Your typical melancholy drama queen

Voicemail

Cari jalan keluar? Exit door is here



Credits


You're beautiful, now please have a good day :)
> Pause
Hate me ?
Saturday, 23 November 2013 • 22:40 • 0 souls




Hate me ? Aku tak kisah . Kau benci jelah aku . Katalah aku hipokrit ke apa pun yang pasti aku memang suka pisang .

Kata jelah aku ni tak guna ke apa ke yang pasti aku memang nak jadi Saintis . Ehh , jap aku sains failed okay aku tukar aku nak jadi orang . Sekurang - kurangnya cita cita aku bukan nak jadi Atomen macam adik aku yang tak cukup matang lagi tuh .

Aku gila ? Alhamdulilah sekurang - kurangnya aku ni orang gila yang reti pakai otak . Tidakkah aku agak pandai untuk seorang orang gila? Aku berlagak ? Awak , tu bukan berlagak okay mungkin berlagak tapi kalau berlagak tak bermaksud? Berlagak jugak ke? Entahlah saya pun tak tahu wak . Mungkin awak expect terlalu banyak daripada saya . Awak lupa eh saya ni manusia ? Takpe :) saya pun kekadang lupa gak yang saya ni manusia . Laa dah nama pun manusia kan? Hah ? Marah ? Kay , tarik nafas dalam dalam pastu tengok muka saya . Amacam , lagi membara tak perasaan marah awak? Haha xD kejam awak tengok muka saya marah , nasib baik tak muntah . Aku lukuq kepala hang kang! Tapi , kalau awak kata awak rasa marah memang awak kaki temberang ,  awak nampak ke muke saya masalahnya? Kantoii temberang :p Melainkan awak kata awak ni Superman yang ada mata X-ray tuh . Kalau tengok baju orang confirm!  Tak nampak ape ape sebab dah kena tumbuk sebijik kat mata haha xD. Ada ke matanya ?

Saya huduh? Sorry , saya tak faham huduh tu apa . Adakah awak maksudkan tak cantik ? Hah ye? Laa nape tak kata awal - awal ? Tak pasal - pasal saya kena perah otak fikir maksud huduh . Wak ,lain kali BM kay kalau boleh ganu . Ni idak bahasa Sanskrit kau pegi bagi kat aku . Kegilaaan apakah? Sorry , terkasar pulak bahasa . Ni , kalau bakal mak mertua aku abis kena pulang balik duit hantaran ngeh ngeh deyy macha bila kau bertunang daa? Buah hati pun takde buah beri adelah . Choii -,-" kesengalan berganda .

Awak kata awak kenal saya , awak pasti ke ? Awak betul betul pasti? Awak betul betul betul pasti?*baling kasut* Aduh! Orang waras mana baling kasut kat aku nih ? Tak tahu ke aku ni orang gila yang paling pemes mengalahkan Justin Bieber kat kelas aku? *baling kasut lagi* . Kay , aku mula takut ngan kasut - kasut nih . Dari mana dorang datang? Ajaib sungguh!  (._.)

Awak , saya tulis ni bukan untuk tunjukan kebencian saya terhadap kasut . Saya pencinta keamanan lalala ~ . Saya cuma nak cakap saya sebenarnya sangat sangat sangat tak puas hati bila awak cakap awak kenal diri saya yang sebenarnya . Saya sendiri tak kenal diri saya yang sebenarnya macam mana awak kenal pulak nih? Hebakklah awak!

Awak tak tahu tiap kali awak kutuk saya , awak nampak saya gelak tapi sebenarnya dalam fikiran saya , saya dah tumbuk awak tiga kali . Awak tak tahu benda tu kan? Haaa dah agak dah -,-" Tiap kali awak panggil saya buduh ,memang hati saya ni panasss je tapi apa saya boleh buat redha jelah. Awak , berhenti cakap awak kenal saya yang sebenar - benarnya . Awak cuma buat hati saya ni retak pastu patah seribu cam lagu Shila Amzah tuh .

Yang ikhlas ,
Orang Gila Paling Bijak Abad Ni


0 Comments:

Post a Comment



leftright